Informatie over Fysio Eschhoek.

De fysiotherapiepraktijk Eschhoek staat onder leiding van Ruth Hereman. Zij is van oorsprong lerares Lichamelijke Opvoeding, waarvoor zij is opgeleid te Groningen. In 1974 studeerde zij daar af.

Ruth Hereman behaalde haar diploma ‘Algemeen Fysiotherapeut’ te Utrecht in 1991, waarna zij in Fysio Eschhoek aan de slag is gegaan om het geleerde in praktijk te brengen.

Als ‘Algemeen Fysiotherapeut’ is Ruth Hereman deskundig op het gebied van bewegen. Zij behandelt patiënten, die in het dagelijks leven worden belemmerd bij het bewegen. Voorbeelden hiervan zijn:

• pijn,
  • zwelling,
  • stijfheid,
  • houdingsproblemen,
  • conditieverlies
  • krachtverlies.

Deze bewegingsproblemen kunnen worden veroorzaakt door

• overbelasting,
  • blessures,
  • beroepsmatige werkzaamheden,
  • veroudering
  • erfelijkheid.

In Fysio Eschhoek kunnen patiënten ook terecht voor behandeling na een operatie. Voorbeelden hiervan zijn:

• heupoperaties
  • knieoperaties
  • schouderoperaties

Fysiotherapeut Ruth Hereman is goed op de hoogte van actuele opvattingen met betrekking tot de fysiotherapie. Daarvoor heeft zij zich regelmatig bijgeschoold. Voorbeelden hiervan zijn:

• Myofasciale Triggerpoint behandeling (behandeling van pijnpunten)
  • Bekkenbodemproblematiek
  • Gerontologie
  • Bewegen met Ouderen.

Ruth Hereman is

• lid van de beroepsvereniging KNGF,
  • is ingeschreven in het Centrale Kwaliteits Register voor fysiotherapeuten,
  • is BIG geregisteerd als erkend zorgverlener

Fysio esschoek

De fysiotherapiepraktijk Fysio Eschhoek is sinds 1979 gevestigd aan de Eschhoek 5 te Veendam. Patiënten kunnen in deze praktijk rekenen op veel persoonlijke aandacht en begeleiding. De praktijk hanteert geen wachtlijst. Elke patiënt kan er dus verzekerd van zijn snel te worden geholpen.